Důležitým úkolem každého administrátora je mimo správy uživatelů a jejich uživatelských práv také monitorování výstupních zařízení, zajištění jejich kontinuálního chodu a dostupnosti. Tiskárny a multifunkční zařízení, které nemůžou být použité kvůli vypotřebovanému spotřebnímu materiálu, nebo technickým problémům zbytečně zdržují Vaše zaměstnance od plnění jejich úkolů a mají tak negativní vliv nejen na výkonnost Vašeho podniku, ale i na jejich motivaci jako takovou.
Vlastnosti
Automatické vyhledávání a registrace všech kompatibilních systémů zapojených do počítačové sítě - není vyžadován jakýkoli manuální zásah operátora.
Webovým rozhraním zajištěné rychlé a flexibilní sledování stavu zařízení, jež pomocí ikon signalizuje jejich dostupnost nebo problémy.
Individuální nastavení pro emailové hlášení oznamující veškeré změny nebo problémy, které se na zařízeních vyskytnou, s možností přiřadit tato hlášení několika různým administrátorům.
Snadné a rychlé přidělování předem definovaných síťových nastavení několika zařízením současně.
Souběžný sběr údajů z počítadel registrovaných zařízení, který zahrnuje také automatický export například do účetního systému.
Přínosy
Výrazné usnadnění administračních úkonů plynoucí z monitorování přes centrální webové rozhraní.
Okamžité upozornění na veškeré překážky a problémy díky kontinuální signalizaci stavu a automatické emailové notifikaci.
Zlepšení produktivity celého tiskového systému zajištěním maximální doby provozuschopnosti s positivním dopadem na efektivitu celé společnosti.
Zajištění vyššího komfortu pro uživatele, kteří nebudou muset čekat na nefunkční stroje.